Cupcake Day<3

Hejsan bloggen, idag har det varit en bra dag. På morgonen
så vaknade jag och tänkte: Gud, jag vill göra cupcakes!
Tänkte inte så mycket på det senare, men sen började det bli
mörkt och jag kom och tänka på cupcakes igen. Jag frågade mamma om jag fick göra det och det fick jag. Jag och min syster Sara gick och köpte ingredienser, sen så åt vi mat när
vi kom hem, de andra åt pytt i panna, men jag avskyr det
så stekte kycklingkorv och åt. Sen var det dags för cupcakes. Det tog
ganska långt tid, men vi alla blev nöjda.



Smeten som snart ska vispas.



Sen var det dags att hälla ismeten i bakformarna och stoppa
in dem i ugnen.



Färdiga muffins!



Frostingen. När vi gjorde den tog vi ett helt paket florsocker
och mixade, och när vi smaka så smakade det philadelphiaost,
vilket var äckligt. Vad vi hade gjort fel var att vi glömde
vaniljsockret och citronen, som vi hällde i. Vi smakade och
det smakade fortfarande lite ost, så vi tog i mer och mer tills
vi fick slutprodukten.


Tadaa! Färdiga cupcakes! :)  ( Vi gjorde fler än två lol )



Gizmo, vad gör du?


Ojj, massor av cupcakes!


OJ, KLOCKAN ÄR 22:41 DAMN IT GODNATT HEHE


Kommentarer
Skickat av: en du nog känner till

mmm... dom ser goda ut!

(bra blogg)

2009-12-15 @ 15:23:26

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0