Lång dag

Hej! Idag har jag varit i medelhavsmuseét med alla killar i 6:an. Det var ganska
jobbigt och jag fick ont i benen. Museét var inte så kul, gamla krukor och mumier
intresserar inte mig. När jag kom hem så såg jag att jag hade fått Ice Age 3.
Då blev jag glad och satte på den. Det var roligt att höra sig själv i den. Sen
la jag mig i sängen och somnade. Så trött var jag. Jag vaknade för ca 30 minuter
sen, och snart ska jag äta mat.


Förresten, har hittat en jättegullig figur från Japan som jag vill ha!
Den heter Miku-hatsune. Titta!



I paketet får man 3 olika huvuden så man kan byta ansiktsuttryck
på henne, och så får man en platta som hon kan stå stadigt
på och en liten purjolök som hon kan ha i handen. :)

Hejdå bloggen, ska titta på buffy och vampyrerna!

P.S, ska lotta ut en snygg bakgrund snart.. håll utkik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0