Allmänt test

Har lite tråkigt så tänkte göra ett test från snyggareblogg.

Here we go!

Hur bor du: En 4:a i stockholm.
Brukar du komma i tid: Haha typ inte.
Hur lång är du:153 cm.
Kan du laga mat: Räknas nudlar?
Vad jobbar du med/pluggar du: Skola.
Vad har du på dig just nu: Ett par fula jeans och en lila-svart batman tröja. 
Har du någon fobi: Ja, mot scolopendrar.
Hade du en bra kväll igår: ´Nja..
Vilket är ditt senaste inköp: En Itrust ritplatta.
Din favoritdryck på morgonen: Färsk apelsinjuice.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Min granne, en tjuga ;D
Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, sov på golvet.
Vad hade du sönder senast: Mitt favoritspel( tror jag? )
Vem snackade du med senast: Mamma
Varm favoritdricka:Hot coco with marshmallows! ^^
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: Ingen?
När gjorde du senast något riktigt dumt: Vet ej..
Saknar du någon just nu: Ja, min hamster uppe i himmelen♥
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Upprepa saker hela tiden och säga: va? Efter varje mening jag säger.
Någon jag stör mig på: En dum kille
Intressen: Photoshop, lera, datorer.
senaste person du kramade: Mamma.
Senaste person du ringde: Mamma.
Senaste person som ringde dig: Mamma xD
Vad drack du senast: O´boy
Vill du ha barn: Nej
Längtar du till din nästa födelsedag: Inte direkt.
Har rakat dina ben någon gång: Nej
Är du sugen på något nu: Ja, B&J♥
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ZERO
Använder du hudkräm:Nej
Attraheras du av män med skägg: HAHAHA NEJ
Micro-pop eller poppa själv: Poppa popcorn? Micro pop.
Brukar du baka: Sometimes.
Röstade du i det senaste valet: Nope
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Ja.
Vilken låt lyssnade du senast på: Lady Gaga- Bad Romance
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: Att ta i rått kött. ( Inte råttkött, HAHA )
Har du pengar på mobilen: Har ingen mobil just nu, its broken :/



Så! Nu var det klart!
Hoppas ni hade kul när ni läste detta!

Kommentarer
Skickat av: jennie

Kul test!:D

2009-11-25 @ 16:19:24
URL: http://theatrocious.blogg.se/
Skickat av: Anonym

THOMAS UPPDATERA FFS

2009-11-27 @ 15:28:09
Skickat av: S A N D R A T J U L I N S

Letar ni efter en blogg att läsa, en som sticker ut?

I min blogg skriver jag om hur det är att vara dotter till en missbrukare, om sveken,misshandeln,förnedringen och andra saker som min familj har fått gå igenom.

http://sandratjulins.blogg.se

2009-11-28 @ 23:47:39
URL: http://sandratjulins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0