BRA GJORT!

Se den här videon innan ni läser allt nedan:










JAG SÄGER BARA: BRA GJORT TYRA! Det är precis som hon säger!
Jag älskar Tyra och tycker hon verkar jättesnäll och många tjejer har
henne som förebild och det är bra! Tyra är varken fet eller mullig någonstans!
Bra gjort! Jag tycker det är elakt och fegt och säga så som dessa idioter gör
 till unga tjejer som
kommer få dåligt självförtroende och må skit när folk säger så! Och det är
bra att Tyra talar ut till alla andra tjejer, för hon sa ju att det var taskigt mot
alla. DU ÄR BÄST TYRA!


Vad tycker du om detta? Kommentera gärna, vill ha andras åsikter!

Kommentarer
Skickat av: jennie

Om du skriver kommentarer som är stötande mot mig eller mina nära, eller om du gör reklam, så spärrar jag din IP adress!

2009-11-18 @ 03:09:06
Skickat av: jennie

SHE'S A BAD ACTRESS.

BUT THAT'S NOT THE POINT. AND WHY AM I USING CAPS.

Anyways, I think it's good that she's so honest and so on.

and OMG she said "kiss my fat ass" how dare she!

2009-11-18 @ 03:11:18
Skickat av: MizthaNguyen

hon e grym :)

2009-11-18 @ 23:38:58
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0