Godmorgon!

Godmorgon bloggen! Jag vaknade alldeles nyss, men är inte så trött så
det är bra. Idag ska jag inte göra så mycket förutom att vara i skolan
och göra läxor. Men, om jag har riktigt tur idag så kommer min RITPLATTA! :)

Här kan ni få se ett exempel på en ritplatta( inte den som jag kommer få ).
Jag hoppas att min funkar och är enkel att förstå, har faktiskt aldrig andvänt
en ritplatta.

Anyways, det har kommit en väldigt rolig reklam för ComHem, där ComHem
härmar youtubehits! Jättekul, skrattar lika mycket varje gång! Nedan kan ni
se den:

 



Haha, den är ju bara för bäst!
Vilken del tyckte ni var bäst?

Tyvärr läsare nu ska jag äta frukost!
Men kan bjuda på en bild!


HAHA.

Kommentarer
Skickat av: Marika, Totoro & Dollie

Jag klarar mig inte utan min ritplatta! De är grymt bra. :)



Häftigt att du gillar asien så mycket. Själv älskar jag allt om Japan. Började lära mig japanska för ungefär 2 år sedan.

2009-11-16 @ 18:24:12
URL: http://iloveto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0