Gossip Girl vs Tradera

Gossip Girl är på tv nu och alla sitter och tittar.
Jag tycker gosspi girl är bra, men jag missar alltid har svårt för
att hänga med i serien. Jag vill titta på alla gamla avsnitt men orkar
inte, är för lat.


Anyways, jag har blivit HELT beroende av Tradera! Liksom,
jag har ju varit inne där förut, men först nu förstår
jag hur lätt och kul det är att köpa saker! Jag har köpt en
ritplatta där för 600 kr! Billigt enligt mig. Ok ok,
ni kanske inte vet vad en ritplatta är, men det är liksom en
platta som har en sladd som man kopplar in i datorn,
och sen får man en penna med ritplattan, och sen kan du
rita på plattan så kommer det upp på datorn! Fatta va kul :D
Och nu kommer det bli WAAAY lättare när jag jobbar( Älskar
och säga det, känner mig så proffsig )i photoshop, för jag
är så hackig när jag ritar med datormusen :(

Så just nu vinner Tradera över Gossip Girl, Lätt!
Men ska försöka orka titta på några avsnitt av
Gossip Girl snart, har missat så mycket( Har knappt
sett något alls ).


Ska gå in på tradera nu och bli förälskad :)

And who am i?
Thats a secret i´ll never tell.
I know you love me,
XOXO

      GOSSIP GIRL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0