Hissar och Dissar

Min första  Hissar och Dissar!

ENJOY.

Buffy Och Vampyrerna

Den serien är bara så bäst! Man kan titta på den
i timmar utan att ens blinka.

Mcdonalds

Mm, det är så gott på Mcdonalds, jag kan typ
äta 10 cheesebrugare när jag är där.

Tradera
man kan typ söka på vadsomhelst och hitta något
gillar skitbilligt! I love it ^^


Burger King sugrör
Dom är så himla jobbiga!
man kan inte böja dom, så man måste bokstavligen
ha sin coca cola uppochner för att få lite i munnen.
Så himla störande!

Nya M&M´s reklamen

Den är jättestörande. Där går liksom en sån där godis,
och så bara möts tomten och godiset och så skriker båda
och svimmar. Lol säger jag bara.

Idol

Är det bara jag eller har inte idol blivit tråkigt? Jag tycker ingen har en "riktig
talang" till skillndad från förra året, då var ju Kevin grym. Men nu har det liksom
blivit tråkigt. Bleh, orkar inte titta på smörjan.


Kommentarer
Skickat av: Daniel Carvajal

Titta är det inte du? :/



http://www.tackfilm.se/?id=1260977050234RA19

2009-12-16 @ 16:30:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0