LIDL

Idag har jag varit och handlat i LIDL, det var inte kul.
Det var så jobbigt och ingen hittade någonting därinne,
och allting var MÄST APP! Aja, vi köpte baconsnacks
och då blev jag glad :) . Vi köpte också barbieQ chips,
som jag äter just nu. JÄTTEGODA, SMAKAR SOM
SALAMIMACKA! :) Men seriöst, dom gör de! Men det
är gott.


Aja, sen efter LIDL resan så bar det hem.
Men, jag hittade en atoumat med massa
gott i och då blev jag glad :) Köpte en cola,
och så fick jag en nougat av mammi :)
När vi kom hem så var det en massa disk
som väntade på oss, och då blev jag sur!
Fanns ju inget att göra åt det så vi diskade
allting. Aja, ni vet Spike i Buffy och vampyrerna?

Titta den här roliga bilden på honom!

HAHA, JAG DÖR!

Tyvärr svampfrillor, däts all får tunajt!

Gudbaj evrybaddi!


Kommentarer
Skickat av: Jennie

Det heter Barbeque chips, inte barbieQ.

Laughing my ass off

2009-11-15 @ 20:55:04
Skickat av: Thomas

Jennie det förstår jag väl också!

2009-11-15 @ 21:52:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0