Men åhh..

Nu är jag hemma från skolan för att det gör jätteont i och på mitt öra.
Svårt att förklara på örat, mn jag har typ ett sår mitt under örsnibben och
det kommer hallonsaft( med andra ord, blod. ). Satte lite salva på såret,
och det känns bättre. Men nu ska jag inte äckla er. However, jag sov jättebra
inatt, och sen kommer det sig på morgonen att jag måste upp. Sen berättar
jag hela tragedin om örat för mamma, och nu är jag hemma. Just nu vill jag
spela rollercoaster tycoon 3, så mysigt och kul att bygga en nöjespark :)


Jag ville spela spelet, men sen uptäckte jag ett hål i cd:n, ett litet hål där självaste data chippet
på skivan var bortskrapat, precis som på en trisslott. Mitt på skivan!
Jag blev pissed off och nu funderar jag på om jag ska köpa ett nytt spel.
Bloggen, nu måste jag äta frukost så jag får lite energi för dagen, så sayonara!
^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0