Oj..

HAHA, jag har typ suttit vid min blogg varje dag men glömt att skriva inlägg!
Hahha asgarvar. However, ska typ göra min filmrecension snart, ska bli kul!
Visste ni att säsong 6 av "Buffy och vampyrerna" har börjat? Är jätteglad! :)


Buffy och vampyrerna är en skitbra serie och rekommenderar den till personer som
tycker om spännig, humor och skräck! Den är lite lik "Förhäxad", förutom att
i buffy dödar dom vampyrer. I förhäxad är det mest demoner. På julafton skulle vi
kanske köpa en box med massa avsnitt av en serie och se på den serien hela julafton
och dricka läsk, äta chips, m.m. Jag ville ha buffy box, men då visade det sig att bara
jag och min yngsta storasyster Sara ville ha den boxen. Det tyckte jag var tråkigt men
sa ok då. Vissa ville ha vänner box, 2 and a half men box, sen sa min syster förhäxad box
och alla bara: JAAA! :) 










Vill ha typ alla dessa boxar♥


Kommentarer
Skickat av: sara

Jag vill ha v.ä.n.n.e.r box, Buffy box och förhäxad box! Mest Buffy haha!

2009-11-22 @ 14:01:07

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som kan se den)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0